четвъртък, 11 декември 2014 г.

Зимна приказка.../ Winter's Tale...

Привет, Вълшебници!

  Днес ще ви покажа една зимна приказка вдъхновена от таланта на три невероятни Феи и новата ми придобивка -няколко комплекта Spectrum  Noir pencil . От доста време изпитвам  желание да порисувам на картон различен от белия и най- накрая се самопредизвиках.  Ето и какво се получи :


 Като цяло много се забавлявах и в рамките на 1-2 часа(докато сина ми е на училище и вкъщи всичко е спокойно) успях да оцветя тази и още една картинка. Честно отдавна не бях се справяла с рисуването толкова бързо и от раз. Обикновено с маркерите съм по пипкава,а пък може това да се дължи и на по тъмната цветова гама на която заложих.



После при оформлението на картичката на помощ ми дойдоха  елементите от бирен картон,малко снежни ефекти,структурна паста, мъниста и всичко това обилно напръскано с бяла акрилна боя. Доста се понамацах, но идеята бе да засиля снежния ефект и на целия фон да се открои това пухкаво и настръхналото  врабче.




Пожелавам ви топъл и уютен следобед :)))

Предизвикателства / Challenges:

 Top 3 badge
 

13 коментара:

  1. Ехаа, птичката е като жива! Невероятна картичка!

    ОтговорИзтриване
  2. Впечатляващ резултат! Всичко е изпипано до последния детайл, невероятна картичка! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна е!!! и врабчето и ефектите, и биреният картон. Много ми хареса, много!

    ОтговорИзтриване
  4. Уау! Мира, вълшебна е!!! Не мога да откъсна очи от нея. Браво. Справила си се блестящо. Продължавай да се самопредизвикваш :)

    ОтговорИзтриване
  5. Здравейте! Писах ви на електронната поща, но за всеки случай си позволявам да пиша и тук. В коледната размяна на картички се падна на мен да ви изпратя картичка. На мен ми е за първа година. Моля да ми изпратите адрес, за да мога да я изпратя. Разгледах блога ви. Възхитена съм от това, което видях, всичко е прекрасно. Аз не мога да се меря с вас. Моят адрес е svetlaradonova@abv.bg
    Хубав ден! и Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  6. Absolutely stunning a very wintry card and image -love the fluffy sparrow and fabulous colouring,love all the embellishments,texture and detail made me shiver to look at it lol-saw your card on Inky Chicks and came for a closer look
    Carol x

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасно творение, което открих със закъснение ::)

    ОтговорИзтриване